lördag 18 februari 2012

Ljuslykta eller miniväxthus?

Jag kan inte bestämma mig. Häromdagen gick jag förbi en affär och där, på ett bord, stod den, ljuslyktan som jag bara måste ha. Väl hemma, efter att ha burit den rätt stora lyktan hela vägen hem, för hem skulle den, var det dags för inredning. Först blev det så här,


men sen funderade jag på om det ändå inte blev bättre så här, som ett miniväxthus


eller varför inte så här?


Sen flyttade jag in det hela.


Men vänta lite - ska den/det stå inne? Eller ute?! Dags för soffan och några djupa andetag. Jag är i alla fall väldigt glad för ljuslyktan, eller vad det nu är...

Ps! Lyktan är köpt i butiken Kudde och Kandelaber.

2 kommentarer:

  1. Växthus eller lampa? En växtlampa kan du iallafall vinna på www.lumieres.se.

    SvaraRadera
  2. En sån praktisk grunka - växthus eller ljushus eller både och spelar ju ingen roll :-) Jättefina arrangemang i ditt hus du visar, den lilla St paulian är ju för näpen. Jag har också ett litet glashus, fast mer åt växthushållet, som jag ska vårpiffa imorgon tänkte jag.

    Kram

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...