torsdag 1 november 2012

Höstpyssel










1 november. Kallt och blåsigt. Gick en lång runda med L och Charlie. Fyllde fickorna med kastanjer och nypon. Hemma igen nöjd och med vindbitna, rosiga kinder samlade jag mina fynd och lite annat på ett litet höstbord. Kollade sen brevlådan och där låg  senaste numret av Fixa Vinter. Skönt med en stund i soffan. Har lovat mig själv att ta en runda i morgon också, att verkligen ta tag i mitt motionerande nu. Det ska jag göra. Om inget annat oförutsett (läs: roligare)inträffar förstås.

Kram

1 kommentar:

  1. Att pyssla måste väl vara bästa motionen? Och sticka emellan med en liten promenad emellanåt, det låter helt OK. Man ska inte överdriva motionerandet, huvudsaken är att man inte bara sitter still hela tiden!
    Fortsatt trevlig helg!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...