onsdag 12 december 2012

Trädgårdsstege inomhus?

(ljusslinga/Åhléns)

"Vem har en stege inomhus?",  frågade tonårssonen, i en aningen nedlåtande ton. "Vi", kontrade jag och fortsatte med att förklara att jag tycker att det är fint att ta in saker som man kanske annars bara har utomhus. "Denna fantastiskt fina stege hittade jag bakom garaget och är säkert oerhört gammal. Den hör ihop med huset och dess historia", mässade jag. 
Sonen svarade med en suck och ett ohörbart mummel innan han försvann in på sitt rum. När han sen såg att jag hängt upp en ljusslinga på stegen sa han ingenting. Det behövde han inte, kroppsspråket var väldigt tydligt.  




1 kommentar:

  1. Det där låter bekant, det är inte alla i familjen som uppskattar ens inredningsansträngningar... Jag tyckte stegen passade jättebra! Perfekt grå färg till det övriga.
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...