lördag 16 februari 2013

B.R.U.N.



Just nu tycker jag väldigt mycket om brunt. Färgen kanske uppfattas som dyster och lite tråkig, men jag tycker att den är varm och ger en lugn känsla. Den mjukar upp inredningen som består av mycket svart och vitt hemma hos mig. Den gamla stegen, som jag berättar om här, såg lite tråkig och mesig ut. Ville fördjupa färgen och ge den lite studs och efter en omgång brun lasyr ser den numera ut så här.

❋❋❋

Jag har redan satt igång med ett nytt projekt som även det ska bli brunt. Denna möbel har, liksom stegen, flyttat in från trädgården. Undrar vad sonen ska säga denna gång?

En riktigt fin fortsättning på helgen!

1 kommentar:

  1. De är lite känsliga, de där sönerna :) Men de måste nog härdas! Snygg stege, men jag tyckte ju den var snygg redan när den var grånad...
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina
    PS Gillar fin februarifavorit, superfina bilder! DS

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...