onsdag 3 juli 2013

1:a på den rätta adressen ledig!

(Kvarteret Vårgatan.)

(Objektet är holken till vänster.)
 Det höga, superba läget på gaveln bland lummiga träd ger utmärkt skydd mot insyn, ljud och katter. Panoramautsikt över trädgården. Generös takhöjd som ger rymd. Mjukt brädgolv och smart, öppen planlösning. Här finns det plats för både sömn och sällskap. Trevliga grannar. Strategiskt läge alldeles invid ett bigarråträd. Ägaren bor precis runt knuten; matserveringen är enbart en kort flygtur bort. Vid intresse, kontakta




3 kommentarer:

  1. Ja, jag är intresserad! Är dock lite bekymrad över det där med att maten finns en flygtur bort, flygning är inte mitt bästa... Och dessutom är jag höjdrädd, nä detta kommer inte att funka...tyvärr, för jag gillar verkligen omgivningarna!
    Visst är det bra att Maryhillvisningen är nu till helgen, jag blev också glad när jag hörde det! Vi har inte bestämt när vi ska gå dit, men hoppas vi ses!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Om jag hade vingar, talalalala...


    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, om jag vore en liten pippi skulle jag slå till! Minns när jag satte min klematis summer snow på en vägg som har fågelholk längst upp. Lyckliga den fågel som har bo där, tänkte jag. Men när det är dags att bygga har ju klematisen knappt kommit upp, och när den blommar är fågelungarna redan långt borta. Ja, ja, tanken var fin i alla fall.

    /Jenny

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...