lördag 8 februari 2014

Citronträd, Eiffeltorn och nya koppar




Det är en härlig lördag och L och jag gör oss redo för en utflykt. Har tagit upp citronträdet från källartrappan och hoppas att det kommer att trivas på bordet i det svala matrummet. Eiffeltornet har också placerats där så att jag nu kan se det från matbordet och drömma mig bort till ljuvliga Paris. De nya kopparna har invigts och det blev en stooor kopp kaffe.  


Hoppas att ni också har en fin lördag.

Kram

(Eiffeltorn/köpt i Paris, koppar/Indiska)

5 kommentarer:

  1. Jättefina koppar! Jag har för många koppar annars hade jag nog åkt raka vägen och köpt sådana :).
    Här har vi sett solen idag och då fick jag lite vårkänslor i mig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ursnygga koppar! Ditt citronträd ser ju friskt och bra ut, undrar hur det är med mina? De står ute med bara växthusplast som skydd. Jag håller tummarna...
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Att du har lyckats övervintra ditt citronträd, fantastiskt! Jag tror inte att mitt klarar sej… Underbara koppar! //kram maria

    SvaraRadera
  4. Super snygga koppar. Hoppas du lyckas me dditt cintron träd men det ser lovande ut.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad fina koppar! Mina citrusträd är ovanligt fina, förutom att det aldrig kommit frukt på dem, tidigare blev de alltid så kala och fick spinn på vintrarna, jag har haft dem i vanliga fönster. Men nu står de nere i hallen där vi har golvvärme så slipper de elementen, så nu är de fina året om. På somrarna står de ute.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...