lördag 28 februari 2015

Möblerat om







Jag älskar att möblera om och gör det ofta. Endorfinerna aktiveras och jag känner mig glad och mår bra. Vet inte hur många gånger min tålmodiga familj har hört mitt lyriska "Visst blev det här mycket bättre?". Denna gång har matbordet flyttat för att ge plats åt mys under takfönstret i form av soffor, böcker och tidningar. I dag har det varit rena ljusterapin att sitta här. Riktigt längtar efter varmare tider då vi kan öppna upp mot trädgård och uterum. Vet att min trogne vän C instämmer.

Kram till er som kikar in och fortsatt trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Söta C, jag kan tänka mig att han gillar att kunna traska ut och in när det är öppet. Så mysigt att ha soffan under takfönstret, vi törstar ju verkligen efter ljus nu! Jag möblerar aldrig om men i går beställde vi en ny soffa, svälj, vilken beslutsvånda för en som har sååå svårt att bestämma sig... Nåja, det blir mer plats i den nya i alla fall, dvs H får plats trots att jag ligger!
    Jag kom genast att tänka på dig när jag såg en affär i Ystad, den heter Byta yta (finns på nätet). Men du känner kanske redan till den?
    Ha en bra vecka!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt. Gillar ditt soffbord! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  3. det är en otrolig inspiration att få se bilder från ditt fina hem. Här är maken inte lika samarbetsvillig när det gäller flytta möbler, ett akvarium på 720 liten ställer till det rätt rejält. Så det blir små pyssel istället.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Gillar ditt stilleben på bordet bakom soffan! De där tre figurerna på pinnar är hur fräcka som helst.
    Må så gott!

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...